Beautiful day

Var uppe med tuppen och tvättade imorse. Cyklade sedan upp till stan och mötte S. Ville kolla in lite bikini på gina som jag spanat in. Blev inget köp. Den ena satt inte så bra på och den andra hittade jag inga underdelar till.
Dock fick jag med mig en oversize t-shirt och snygga halsband från hm. Även lite nödvändigt från apoteket.
På söndag är det morsdag så jag köpte ett presentkort på sf till mamma och hennes M.
Blev lunch på graffiti och sen hem om och iväg och träna med mamma.

Ringde pappa och det kändes skönt. Pratade länge med både honom och syster M. Saknar min fina syster! <3

Hmm, blir lite fundersam. Jag kan fakitskt sköta en simpel bokning. Trust me.

-M-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0