Sjukling

Jag är sjuk :( Snart börjar jag klättra på väggarna så uttråkad jag är!
Ändå har det bara gått 3 dagar :P Man ska vara glad att man har ett jobb :)

Förra helgen var mycket bra. I fredags blev jag bjuden på restaurang av A och det var mysigt.
På lördagen firade jag min födelsedag tillsammans med de bästa<3
Det var förfest hos mig och sen utgång. Lite gnabb blev det och vissa fick nog i sig liiite för mycket av det goda men jag hade ändå superkul!
På söndagen vaknade vi upp och beställde mat över internet. Lata som fan!

Imorn ska L ha lite avskedsmys hemma hos sig och jag vill verkligen dit :( Får se hur jag mår imorn!

Nej nu ska jag ladda batterierna och bli frisk så jag kan jobba i helgen :)

-M-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0